Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

22 Mayıs 2014 Perşembe

Yıldönümü Pastamız



şeker hamurlu yıldönümü pastası


Dün yıldönümümüzdü. 3 yılı doldururken kızımızı da bekliyoruz. Önceki yazımda bahsetmiştim bizim kız bir gelirmiş gibi yaptı yüreğimizi hoplattı. Doktorumuz önlemimizi aldı şimdilik beklemedeyiz ama kendimi de fazla yormamam gerekiyor. Ben yine dayanamadım dün kalktım pastamızı yaptım. 


Basitçe nasıl yaptığımdan da bahsedeyim.  Hazıra kondum gidip sade hazır kek aldım 2 ad. Keki muzlu az kakaolu süt ile ıslattım. Kremasını daha önce şu yazımda vermiştim (...) o tarifi direkt uygulayabilirsiniz ama bu sefer o tarifi biraz değiştirdim. Yarım paket margarin koydum (2 kutu krema için) kremşanti miktarını da arttırdım. Gerisi şeker hamuru ile sizin tasarımınız :) 



Allah tüm sevdiklerimizle beraber sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar nasip etsin hepimize.

Sevgiler...


evlilik yıldönümü pastası


4 yorum:

  1. çok romantik bir pasta olmuş,bayıldımmm
    görüntü çok güseeeelll,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ne kadar harika bir pasta olmuş.Gatget hatası veriyor istersen http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html
    linkinde çözüm var.
    izleyicin oldum ben de beklerim canım

    YanıtlaSil

Image Map