Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

12 Şubat 2013 Salı

Mor Puantiyeli Mini Çanta


 Bugün güne keyifsiz başladım, hafiften depresifim. Hani daha sabah gözlerinizi açtığınızda hissedersiniz ya o keyifsizliği. İşte öyle bir durumdayım ve işteyim, bir yandan kafamı toplamaya çalışıyorum bir yandan iş yetiştirmeye çalışıyorum. Ben efor sarfettikçe daha da tükeniyorum. Neyseki öğle arası geliyor, biraz soluklanıyorum. Aklımda sürekli hayata geçirmek istediğim fikirler koşuşturup duruyor, kafam bi dolu ama ruh halim böyle olunca gözümde büyüyor. Ama bunu kırmak gerek, insan kendisine keyif verecek birşeylerle meşgul olmalı diyorum ve biraz da hazıra konarak önceden çekilmiş bir kaç fotoğraf ile bu sevimli hediye kutusunu sizlerle paylaşmak istiyorum.


Çok sevdiğim bir arkaşım tatlı mı tatlı bir kız dünyaya getirdi. Maalesef ayrı şehirlerdeyiz artık. Ben de hoşgeldin hediyesini aşağıda gördüğünüz kutuya koyup gönderdim. Bebek için çok sevimli bir kutu oldu, umarım siz de beğenirsiniz. Ve tekrar sağlıklı, mutlu, analı babalı nice ömürler diliyorum, ve benimle aynı dileği paylaşmanızı rica ediyorum.



kartondan kağıt çanta yapımı



Seçtiğiniz uygun karton üzerine belirlediğiniz ölçülerde aşağıdaki şekli çiziyorsunuz. Çizgiler üzerinden katladığınızda zaten hediye kutusu ortaya çıkıyor. Aynı olması gereken ölçüleri aşağıda aynı harflerle belirttim, özellikle yan yüzey ve alt taban kısa kenarları aynı ölçüde olmalı. yan yüzeyleri ben bir de ortadan ikiye katlayarak körük şekli verdim, bu kısım sizin arzunuza kalmış isterseniz düz de yapabilirsiniz.

Kapağı için de ön yüzey genişiliği kadar ayrıca karton kestim.
Uzunluğu size kalmış, ben kısa tuttum ama siz isterseniz ön yüzeyin yarısını kaplayacak kadar bile yapabilirsiniz. Uçlarını da şekilli makasla dalgalı bir biçimde kestim.

Dikkat edilmesi gereken bir diğer konu ise eğer benim gibi kurdela ile bağlayacaksınız, kutuyu yapıştırmadan önce ön yüzey ile kapağı üst üste koyup delgeçle ya da hobi bıçaklarıyla aynı yerden delmelisiniz. Aksi halde yapıştırdıktan sonra çok uğraşabilirsiniz.  Delmek  ya da kurdela ile bağlamak istemezseniz cırtcırtlarla da tutturabilirsiniz kapağını.


origami karton çanta şablonu



Bugün hepimize dinginlik ve huzur diliyorum.



1 yorum:

Image Map