Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

17 Nisan 2013 Çarşamba

İstanbul'da Lale Zamanı - Emirgan


Her ne kadar haftayı ortalamış olsak da herkese iyi haftalar dilemekle başlamak istiyorum. İki gündür güneşin nazlanarak ancak bugün yüzünü göstermesinden midir, yoksa benim Pazartesi sendromlarımın Salıyı da kapsayacak şekilde uzamasından mıdır bilmiyorum ama benim için hafta bugün başlıyor farzediyorum.

Bu sene hava bir kararsız, ısınsa mı soğusa mı bilemiyor. Bahar nazlandıkça nazlanıyor, gelmiycem işte diye diretiyor ama bilmiyor ki yaz onun nazını çekmez aniden biniverir tepesine ve yine olan bize oluverir. Bahar sana sesleniyorum, ben seni çok özledim çık artık nerdeysen. Yüzünü bi gösterip, bi saklıyorsun. Gönül koyuyorum olmuyorum bak artık böyle. Gel de bitsin bu hasret. Yüzünü bi gösterdin, İstanbulda lale festivali var hadi gidelim Emirgan'a dedik, eee baktım sen yoksun yine saklanmışsın. Ama olsun biz yine de tadını çıkarttık.

Bahara iki çift lafım vardı, onları da söyledikten sonra hala imkanı olup da Emirgan'a gitmemiş olanlarınız varsa onlara da çok şey kaçırdığını söylemek isterim. Hem belki siz gittiğinizde hava sıcak ve bol güneşli olur da tadına doyum olmaz. Ama kahvaltı yapacaksanız mutlaka erken gidin derim. Biz sabahın köründe yollara düşüp, 8.30 da vardık Emirgan'a zorla boş masa bulabildik. Gerçi sirkülasyon oluyor sürekli ama erken gitmekte fayda var yine de. Lafı daha fazla uzatmadan sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum, zaten fotoğraflar gayet güzel anlatıyor.

Bol güneşli, sıcacık, sevgi dolu haftalar bizim olsun.  İyi seyirler ...



İstanbul Lale Festivali



Emirgan Lale Zamanı






Emirgan Lale Zamanı




Emirgan Lale Festivali











İstanbul Lale Festivali
















Emirgan Lale Zamanı


















2 yorum:

  1. Muhteşem bir güzellik görenleri mest etti.
    Bende bu haftasonu canlı görme fırsatı yakaladım öğleden sonra olduğu için sanırım inanılmaz bir kalabalık vardı.
    Görsel bir şölen sanki

    YanıtlaSil

Image Map