Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

13 Şubat 2013 Çarşamba

Sevimli Korkuluklar



Bugün eski fotoğraflarıma bakınırken aşağıdaki fotoğrafa rastladım. Gördüğümde yüzümde beliren tebessümün aynısından sizde de oluşsun istedim ve işte sizlerle paylaşıyorum.

Komşunun bahçesindeki korkuluklar. Korkulukların korkutacakları bir şey olmadığı gibi koruyacakları bir şey de yok esasen. Tamamen zevkine dekor olarak yapmışlar. Her detay ince düşünülmüş, bayan korkuluğun ayağındaki ince çorabı, saçlar, aralarındaki sehpa ve çiçek :)

Gelelim hikayelerine. İlk başta bay korkuluk vardı. Çok yalnızlık çekiyordu, tek başına öyle orda oturmak kolay mı? Kim bilir ne kadar sıkılıyordu ki komşumuz imdatına yetişti bay korkuluğun ve bayan korkulukla buluşturdu. Birbirlerine de çok yakıştılar ve de çok tatlılar. Tatlı korkuluk mu olur diyenler olabilir ama bence çok sevimliler :)

Bu baharda komşumuzdan yeni bir atak gösterip torun torba yapmasını bekliyorum tam dizlerinin dibine.





Yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Image Map