Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

30 Mayıs 2013 Perşembe

Pon Pon Çiçeklerim





Geçen hafta nette tamamen başka bir şey araştırıken tesadüfen çıktı karşıma bu ponpon çiçekler. Mutlaka denemeliyim demiştim. Haftasonu kendimi bu çiçekleri yaparken buldum, planlamamıştım da halbuki. Baktım malzemeler de var, işe koyuldum. Çıkan sonuçtan geyet memnun kaldım. canlı çiçek almışçasına mutlu oldum :) karşısına geçip geçip güzel oldu güzel diyip durdum tüm gün boyunca :))  Bakalım siz de beğenecek misiniz.

Yapım aşamalarını fotoğraflayamadım, ama benim de yararlandığım kaynak için buraya lütfen (...)

Hepinize iyi seyirler, mutlu mesut geçinip gideceğiniz de bir gün diliyorum.

ehh hadi bana da kolay gelsin :)  Görüşmek üzere




 










 



 

2 yorum:

  1. Bunlar da çok yapılası şeyler:) Harika olmuşlar! Ellerine saglık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapması çok keyifliydi ve de kolay, tavsiye ederim.

      Sil

Image Map